Projekty i programy realizowane w Zespole Szkół

PROJEKTY, PROGRAMY REALIZOWANE W ZESPOLE SZKÓŁ PSP
NR 2 IM. I. J. PADEREWSKIEGO I PG NR 2 W STASZOWIE

w roku szkolnym 2016/2017 (na dzień 25.10.2016 r.)

L.p.

Nazwa projektu, programu

Szkoła, klasy

Uwagi do realizacji, odpowiedzialny koordynator

1.

„Szklanka mleka”

PSP I-III

Sekretariat szkoły

2.

„Owoce i warzywa w szkole”

PSP I-III

Sekretariat szkoły

3.

„Cyfrowo-bezpieczni”

PSP I-VI

Marek Poniewierka

4.

„Mały Mistrz”

PSP – II c

A. Chodyna i B. Dorobek- Skórska

5.

„Lekkoatletyka dla każdego”

PSP – I-III

Agnieszka Wawrzkiewicz, nauczyciele klas I-III

6.

Mistrzowie Kodowania”

PSP I-VI

Elżbieta Mikus

7.

„Śniadanie daje moc”

PSP – I b

Edyta Brożyna

8.

„Trzymaj Formę”

PG – I-III

Barbara Malinowska

9.

„Nie pal przy mnie proszę”

PSP – I b

Renata Łagosz, Edyta Brożyna

10.

„Znajdź właściwe rozwiązanie”

PSP – IV-VI

Elżbieta Mikus

11.

„Badanie umiejętności trzecioklasistów”

PSP – III

Wychowawcy klas III

12.

„Erasmus Plus”

PG – n-ciele

Kwota 94 708 zł. Lucyna Madej, Elżbieta Szymańska, Anna Walas, nauczyciele zespołu szkół

13.

„Bezpieczna i przyjazna szkoła”

PG – I-III

Kwota 17 820 zł. Anna Walas, Elżbieta Szymańska, nauczyciele gimnazjum

14.

„Program stypendialny – Korab”

PG – I-III

Pedagog gimnazjum i nauczyciele wychowawcy klas

15.

„Program stypendialny – Arystoteles Junior”

PG – II-III

Nauczyciele wyznaczeni przez dyrektora szkoły

16.

„Umiem pływać”

PSP - II

45 uczniów z klas II

Projekty i Programy realizowane dodatkowo w 2015/2016 r.

„Świętokrzyski System Wspierania Talentów”, „Chrońmy młodość w sieci”, „Mistrzowie Matematyki”, „Program stypendialny – Jolanty i Aleksandra Kwaśniewskich”, „„Program stypendialny – Ministra Edukacji Narodowej”…

26-10-2016, Marek Poniewierka
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.