W krainie zabawek…

Dnia 7 grudnia klasy VI a i VI b pojechały na długo oczekiwaną wycieczkę do Kielc. Wyjazd zorganizowały panie wychowawczynie: Małgorzata Rajca i Agnieszka Barańska. Wszyscy stawiliśmy się o ustalonej godzinie przed budynkiem szkoły, a następnie zajęliśmy miejsca w autobusie. Droga minęła bardzo szybko, bo w miłym towarzystwie. Po dotarciu do Kielc od razu udaliśmy się do Muzeum Zabawek. Gdy otworzyły się drzwi do krainy bajek, naszym oczom ukazały się niesamowite eksponaty. W każdej z ,,komnat” mogliśmy podziwiać różne rodzaje zabawek. Najbardziej w pamięci utkwiły nam: pluszaki, lalki, klocki, którymi bawili się jeszcze nasi rodzice, a nawet dziadkowie. Ruszyliśmy szlakiem ulubionych bohaterów z dzieciństwa, np. Krecika, Misia Uszatka. Nie dało się nie zauważyć sześćdziesięciokilogramowego niebieskiego trabanta zbudowanego z klocków lego. Naszą uwagę przykuły również składane modele samolotów i statków.
W ostatnim pomieszczeniu dostrzegliśmy stare, zniszczone lalki ze specyficznym wyrazem twarzy. Pani przewodnik pokazała nam najstarszy zabytek muzeum –porcelanową lalkę sprzed trzystu lat. Następnie przeszliśmy do pobliskiej Apteki Wyobraźni na warsztaty edukacyjne poświęcone komiksom. Prowadził je bardzo sympatyczny młody pan, który zachęcił nas do wspólnej zabawy. Mogliśmy sami z pojedynczych obrazków stworzyć komiks, a potem zaprezentować go przed grupą. Wszystkie historyjki wzbudziły zainteresowanie i zostały nagrodzone śmiechem i brawami. Ale to nie był koniec naszej baśniowej przygody, ponieważ po warsztatach udaliśmy się do kina Helios na magiczny film pt. ,,Dziadek do orzechów i cztery królestwa”. Wzruszająca historia, zaskakujące zwroty akcji, piękne stroje i tańce, mnóstwo efektów specjalnych, no ale to już musicie zobaczyć sami…

Autorki: Julia Gąszczyk, Aleksandra Domańska, Wiktoria Buszko, Alicja Arendarska, Alicja Czerw - kl. VI

Więcej zdjęć >>

12-12-2018, Marek Poniewierka
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.